Jouw vrijwillige bijdrage

Wat wordt jouw vrijwillige bijdrage?

Al ruim 65 jaar is v.v. Dronrijp een gezellige voetbalclub waar spelers, jong en oud, wekelijks samenkomen met een gemeenschappelijk doel: gezellig en sportief voetballen. Eén of twee keer in de week trainen en op zaterdag of zondag met je teamgenoten strijden voor de overwinning.

Maar om ervoor te zorgen dat elk team kan trainen en wedstrijden kan spelen heb je veel meer nodig dan alleen spelers. Een voetbalclub zoals Dronrijp valt of staat met een goede en brede groep van vrijwilligers. Zo heb je mensen nodig die training geven, scheids- of grensrechter zijn, helpen schoonmaken, lijnen trekken, klusjes doen, kantinedienst draaien, administratie bijhouden etc..

Ook nu is er een fantastische groep vrijwilligers die zich wekelijks weer inzet voor de club. Het bestuur van v.v. Dronrijp is hier trots op. Het tekent namelijk het karakter van onze club.

Omdat wij niet willen dat onze huidige vrijwilligers afhaken door overbelasting, hebben wij ook jouw hulp nodig! In de bestuursvergadering is besloten dat van ieder lid een vrijwilligersbijdrage wordt verwacht. Dit geldt voor leden van boven de 16 jaar. Voor leden onder de 16 jaar worden de ouders erop aangesproken.

Met andere woorden: om lid te zijn van de onze voetbalclub betaal je contributie, maar lever je ook een bijdrage aan de activiteiten ten behoeve van het goed laten functioneren van de club.

Met het opgaveformulier kun je aangeven bij welke activiteit je ingedeeld wilt worden.

Ons verzoek is om het formulier zo spoedig mogelijk in te leveren zodat een goede planning van het vrijwilligerswerk kan worden gemaakt. Wanneer wij het formulier niet terug ontvangen kunnen wij u indelen en hoort u evetueel mogelijk waar uw hulp nodig is.

Op deze manier hopen wij als club weer toe te werken naar een gezonde en gezellige club waarbij ieder lid zijn/haar steentje bijdraagt.

Je kan jouw vrijwillige bijdrage opgeven via [email protected]

Met vriendelijke groet,

Bestuur v.v. Dronrijp

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!