Word lid van VV Dronrijp

Lid worden.

Hartelijk welkom als lid van VV Dronryp. Hieronder kun je de gegevens invullen voor wie het lidmaatschap bestemd is (b.v. voor jezelf of voor je kind).
LET OP: Dit is een officiële aanmelding als lid. Wil je informatie of een proeftraining? Gebruik hiervoor het contactformulier.

Afmelden

Wil je geen lid meer blijven?

Meld dit vóór 15 juni uitsluitend schriftelijk bij de Ledenadministratie.( [email protected] )

.

Bij het invullen e-mailadres wordt dit formulier, nadat dit volledig is ingevuld, naar het hier ingevulde e-mailadres gestuurd

Mailadres ouder indien lid geen 16 jaar is. Nodig om gegevens in de wedstrijdzaken app te kunnen wijzigen.
E-mailadres ouderverzorger (onder 16 jaar) *

De inning van de verschuldigde contributie gebeurt via automatische incassso, waarbij het bedrag
in twee termijnen wordt geïncasseerd (augustus en februari). Voor zover deze aanmelding betrekking
heeft op een jeugdlid, dient de machtiging uiteraard door de ouders/verzorgers te worden ondertekend.
Ondergetekende verleent hierbij tot wederopzegging machtiging aan:

Voetbalvereniging Dronrijp
Incassant ID: NL 76ZZZ400025950000

Wat zou je binnen de vereniging willen doen als vrijwilliger?

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!